23 Şubat 2012 Perşembe

!! MUHTEŞEM ÖTESİ BİR FİLM ÖNERİSİ !!

TAARE ZAMEEN PAR (YERDEKİ YILDIZLAR)


Yapım: 2007 - Hindistan 
Tür: Aile, Dram, 
Süre: 165 dakika 
Yönetmen: Aamir Khan

HİÇ SIKILMADAN VE ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADAN İZLEYECEĞİNİZ BİR FİLM

film de disleksi hastası bir çocuğun ne ailesi tarafından ne de öğretmenleri tarafından hastalığı bilinmediği için yavaş yavaş  dibe çökmesi sırasında bir resim öğretmeninin ona sevgiyle,şefkatle yaklaşması sonucu çocuğun yeniden hayata bağlanması anlatılıyor. filmdeki resim öğretmeni ayrıca filminde yönetmenliğini yapıyor.

her ailenin ve özellikle öğretmenlerin mutlaka izlemesi gereken bir film bence filmi izlerken özellikle sonlarına doğru bende kayışlar koptu yine(aslında genelinde ağladım ama çaktırmayın;) .hiç bi filmi normal izleyemediğimden olsa gerek.her filme illa kendime bi  karakter seçiyorum (aslında bunu ben istemiyorum bilinçaltım öyle yapıyo:) ve onun başına ne geliyosa benim başıma gelmiş gibi ya çok seviniyorum ya da çok üzülüyorum. bu filmde seçtiğim karakter çocuktu doğal olarak o yüzden hem çok ağlayıp hemde çok sevindiğim bu filmdi. 

bi öğretmen bi çocuğun hayatını anca bu kadar değiştirebilir izlerken aklımda hep şu soru vardı ''neden böyle öğretmenler yok? neden böyle bi öğretmenim 
olmadı?

yazana da çekene de oynayana da helal olsun. arşive girmesi gereken filmlerden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder