19 Şubat 2012 Pazar

KİL MASKESİ YAPTIIK :)) VE DAHA BİRSÜRÜ ŞEEY :)

geleneksel kız kıza toplanmalarımız da bu sefer eğlencenin doruğuna ulaştık :) bugün cilt bakımı günü yapmaya karar verdik. ee bizim gibi deliler bir araya gelince şamata kaçınılmaz oldu tabiki... öncelikle maskenin yapılışını anlatmak istiyorum gerçekten cildi temizleyen ve faydasını gördüğümüz kil maskesi...(gerçi şulem mahvaoldu ama :)
KİL  MASKESİNİN TARİFİNE GELİNCE:gerekli malzemer kil,lavanta ve lavanta yağı.

 öncelikle kişi başı 1 tatlı kaşığı lavantayı kaynar suda beklettik demlendikten sonra ise kişi başı bir avuç içi kadar kille beraber çamur kıvamına gelinceye kadar yoğurduk ardından 5 damla lavanta yağı damlattık ve maskeee hazır :)
                                                              ve bizim kil maskemiz 



vee şekildeki gibi yüzümüze sürdük  zeynepde nasibini aldı tabi :) maske kurumaya başladıkça buzhane balığına döndük resmen mimikler yok oldu sadece hafifçe ağız kıpırdaşmalarıyla anlaştık :)


 ve bi de ayşemizin bıyık sevdası :) herkese birer bıyık kesti asıl şamata bundan sonra başladı tabi :) pala remzilerim beniim :)





boynu bükük kalmasın!bide kek yaptık :))



şunu da bilmenizi isterim Ayşe, Merve ve Şule benim kardeşlerim. onlarla bir araya geldiğimde çok eğleniyorum,hayattan zevk alıyorum resmen. ve onları neden sevdiğimi bile bilmiyorum. asıl sevgi nedensiz olan değil mi? onlar benim seçebildiğim kardeşlerim... 

''Hayatta öyle insanlarla birlikte olacaksın ki; Onlar için 'iyi mi ?' diye sormadan 'iyi ki' varlar diyebilesin''

 cümlesinin karşılığıdır 3'ü de...
    
                  ve biz bugün çok eğlendik size de iyi eğlenceler :)
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder