23 Şubat 2012 Perşembe

♥ İŞTE BENİM KALPLİ KEKİİM ♥

                                             TATATATAAAAAAAM !!
İşte buda benim kalpli kekim :) 

http://beyzazembil.blogspot.com/2012/02/kalpli-cupcake.html burdaki tariften esinlenerek bende yaptım. linkteki kek yerine de ıslak kek tarifinden yaptım.
         
          ISLAK KEKİN TARİFİNE GELİNCE:
1 su bardağı yağ
2 su bardağı süt
2 su bardağı şeker
2 yumurta
1 paket kakao
1 paket kabartma tozu
2 bardak un 


*yağ,süt,şeker ve kakao karıştırıp bir bardak ayırdıktan sonra içine geri kalan malzemeleri ekleyip çırptım.ve pişirdim.fırından çıktıktan sonra keki kesip (süslemek için linkte yapılışı var ) arasına ve üzerine sürdüm.


 **süslemek için  royal icing denen malzemeyi yaparak riske atmak istemedim o yüzden yarım bardak sütle krem şanti yapıp vişne suyuyla renklendirdim ve kalpleri linkteki gibi değilde üstten doldurdum :) 


daha ilk yapışım olduğu için baya zorlandım ama annem sağolsun ;) bu arada kekimin hepsi anında bitti sanırım güzel olmuş yiyen bi daha istedi :P


                                  ♥   AFİYET ŞEKER OLSUN ♥ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder