9 Şubat 2012 Perşembe

ÇANTADA YENİ MODA:CELINE !

AH BU ÇANTALAR BENİ ÖLDÜRÜCEK!!!
bu çantalar dünyada bir çok ünlü tarafından kullanılıyor özellikle Miranda Kerr in vazgeçilmesi galiba.
gerçi benimde olsa bende çıkarmazdım kolumdan :) çanta gerçekten bi tutku kıyafeti tamamlayan en önmli aksesuarlardan biride.gel gelelim bu çantaların fiyatları accuk tuzlu mesela benim beğendiğim modeli almam için bu yazıyı 3000 kişi okusa her biri hesabıma 1 TL yatırsa alabilirim :p

not: çantalar bir  tek BEYMEN'de satılıyo!

gelelim 2012 sezonu modellerine  :)

                          bu klasik modele hastayııııım!









                                         bu taba rengine vuruldum resmen hatta aşık oldum :))


                             

                                   ve modeller bitti sizde benim gibi derinden bi ahhhh çektiniz mi ?
                 
                             belki benimde olur bigün bu çantalardan çünkü Allah'tan istiyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder