25 Aralık 2012 Salı

MUZLU VE ÇİKOLATALI KUP :)




Uzun bir aradan sonra mutfağa döndüm çok şükür :) nasıl iyi geldi bana stres atmaya birebir benim için mutfak sinirlendin mi aç radyoyu kek yap bir şeylerle uğraş ne dert kalır tasa :) 

bugün de muzlu ve çikolatalı kup yaptım yarın ki misafirler için gerçi nasıl olduğu hakkında bir fikrim yok ama bakalım inşallah tutmuştur gelelim bu kolay tarifin yapılışına:

muhallebisi için:

5 su bardağı süt
1 su bardağı un 
125 gr.margarin 
1 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya

yapılışına gelirsek: margarin ve unu kavurduktan sonra bütün malzemeleri ekleyebilirsiniz.vanilya hariç.kaynadıktan sonrada vanilyayı da  ekleyip içlerinde muz olan kadehlere pay ettiniz mi iş bitmiştir ;)

ben üzerini rendelenmiş çikolata ve fındıkla süsledim illaki bi yerden tarifin dışına çıkıcam yoksa rahat edemem ki :) sonuçta zevk meslesi :)





AFİYET ŞEKER OLSUUUUN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder