24 Aralık 2012 Pazartesi

DIY:HEDİYE PAKETİ


yoğun istek üzerine tekrar ben geldiiiiim hemde çok güzel bir konuyla:hediye :)
hele ki birde hediye alma konusunda öyle şanslı bir dönemdeyim ki sormayın gitsin :)
şu hayatta en sevdiğim şeylerden biride hediye paketi açmak benim olmasa da olur ben açıyım yeter :) çünkü nasıl heyecanlı nasıl zevkli bir iş anlatamam.
hatta bu konu ne kadar abartılabilir bile demeyin ben abartırım o da şu ki kendime aldığım her şeyi illa hediye paketi yaptırıp eve getiririm evde paketi açınca sanki içindekini bilmiyormuş gibi seviniyorum :) saçma gelebilir belki ama hayat da tekdüze gitmez ki saçmalıklardır hayatı zevkli hale getiren bence ;)
hele birde böyle güzel hediye paketlerini üstelik kışlık karı hatırlatan malzemelerle olanı açmak mmmm... daha zevkli.


daha fazlası için tık tık :)

İYİ GECELER,TATLI RÜYALAR,BOL HEDİYELER :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder