31 Ocak 2012 Salı

KARTEPE MACERAMIZ !!

dört kardeş kartepe sefası yapalım azıcık kayalım eğlenelim dedik başımıza gelenlerden habersiz...sabah 7de kalktık yola koyulduk eğelenceli bi yolculuk ardından kartepeye ulaştık.

heyecanla gittik kayaklarımızı kiraladık bu arada galiba tek heycanlı olan bendim çünkü unutmuş olmaktan baya bi tırstım ee aradan koskoca bi sene geçti...

işte kayaklı hallerimiz gerçi benim bitek kayaklarım var ama olsun :)

kayaklarımızı giydikten sonra telesiyej biletlerimizi almak için aşağı kaydık daha doğrusu kaydılar. ben dakka bir gol bir vuruşumla düştüm düştümde kalkamadım kalktımda tekrar kayakalrımı giyene kadar ohoooo baya bi zaman geçti asıl sorunum kaymak değil duramamaktı aslında ilk dakkadan başıma gelişinden anlamalıydım bu bi işaretti!

üstüne bi de dedilerki geyik tepeden kayalım ne cesaret tamam dedim bi güzel telesiyejle sohbet ede ede çıktık.düşe kalka bu pisti bitirdim.aşağı indikten sonra hobaa 3.piste çıktık.ben zaten telesiyejle çıkarken  tırstım profesyonel kayakçıların kaydığı pistte ne işimiz var!ama görmek de istiyorum bi yandan neyse piste bi geldik off heryer uçurum bi hata hop aşağı!oysaki 2. pistte ben etrafıma bakmaktan aşağı uçmaktan korktuğum için düşmüştüm.bi de daha yükseği olamzdı ben kayak takımlarımı topladığım gibi tek başıma geri döndüm :)

tek başıma telesiyejde!şansıma elektrikler kesildi kala kaldım dağın tepesinde!15 dakika rötar yaptım aşağı inmek için.ama nerden biliyim aşağı inince felaket bişey duycağımı.Ayşe pistte düşmüş kar arabası onu kurtarmaya gitmiş.bi baktık ayşe 'atv' nin arkasında tıngır mıngır geliyo :(

Ayşe yi sağ salim oturttuktan sonra son bi kez kayalım dedik bu sefer olan bana oldu yokuş aşağı kayarken duramadım veee kol pert!

kar yağmaya başlayınca bizde dönüş yolunu tuttuk.dönerken bide sucuk ekmek yemeden dönmedik.bu otantik yere bayıldım.kendimi yaylada falan hissettim o kadar iyi gelidi ki o gün :) meğer olayın sıcaklığıyla anlamamışız Ayşe nin dizindeki bağlar kopmuş.bende kas gevşeticiler ve ağrı kesicilerle 3 gün sonra kendime geldim.

SONUÇ: HER ŞEYE RAĞMEN ÇOK EĞLENDİK :)