21 Şubat 2014 Cuma

DIY: BANYO TUZU :)


İşte karşınızda yeni bir kendin yap projesi banyo tuzu :)
hafta sonu muhteşem bir keyif yapıp kendinizi şımartmak istiyorsanız hemen kolları sıvayın ve 5 dakika da elde edilen banyo tuzunu yapın.hemde istediğiniz miss gibi kokularla büyülenin ..


işte gerekli olan malzemelerimiz:

* kaya tuzu

* istediğiniz bir bitki yağı gül,lavanta,badem vb.(ben nar çiçeği yağı kullandım)

* istediğiniz renkte  toz gıda boyası


yapılışına gelirsek:

kaya tuzunu ben şişenin içine sığacak kadar kullandım. 1 tatlı kaşığı nar çiçeği yağı ve çok az gıda boyası ekleyip bütün malzemeleri iyice karıştırdım.




veee karıştırdıktan sonra şişeye doldurdum. 1 gün ışık görmeyen ortamda bekledikten sonra ister renk renk yapıp dekoratif olarak ister koku olarak da kullanabileceğiniz banyo tuzumuz hazır :) 






bizim tuzumuz banyomuzda yerini aldı bile :)


 KENDİNİZİ ŞIMARTTIĞINIZ MUTLU HAFTA SONLARI :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder