15 Aralık 2013 Pazar

DIY:MUTFAK İÇİN KARATAHTA ;)




Bugun günlerden kara tahta yapımı olsun bakalım. uzun zamandır nette gördüğüm ama bir türlü mağazalarda bulamadığım kara tahtayı yapmaya karar verdim.şans eseri malzemeleri kırtasiye de görmemle :) 
ve ben bugün çok mutluyum bu yüzden :)

yapılışına gelirsek gerekli malzemeler 

**boyayacağınız her hangi bir obje

**karatahta boyası (ben resimdeki markayı kullandım)

**fırça






objeyi enine ve kuruduktan sonra boyuna olmak üzere iki kat boyuyoruz




ve kurumasını bekliyoruz. ben istediğim gibi bir obje bulamadığımdan saat objesi aldım ve mecburen ortası delik olmak zorun da kaldı onuda istediğim gibi kapattım.


sonunda aradığım tahtaya kavuşmuş oldum. şimdi üzerine notlar yazılmak üzre kaldırıldı ;)

Üstelik bu tahtaya dilediğiniz kadar yazın çizin nasıl temizlerseniz temizleyin hiçbir şey olmuyor.

İLHAMINIZIN BOL OLMASI DİLEĞİYLE...


İYİ GECELER :)




1 yorum:

  1. harika olmuş emeğinize sağlık :) tahtayı dik tutmak için duvara mı yaslayacaksınız yoksa altına bir platform yaptınız mı? Bende yapmayı düşünüyorum bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil