12 Aralık 2011 Pazartesi

KOKOŞ PASTA :)


                                             TATATAAAAAAAAAAAAAAAAAM :))

Bu pastayı yapınca aklıma gelen ilk şey Aysel Gürel nerden geldi aklına diyceksin  ama bu pasata potriş takmış gibi durmuyo mu sence de? bu yüzden  de potriş deyince aklıma bitek Aysel Gürel gelir benim :))

 Gelelim yapılışına :
kakaolu pandispanyayı düz bi zeminde yarım fican nescafeyle (heryerin baya ıslak olması gerekiyo) ıslattıktan sonra çukur bi tabağa yerleştirdim.(burda maksat içinin yeteri kadar muhallebi alması)

Bu aşamadan sonra içinin muhallebisini dökücez hemen lafı uzatmadan onun  tarifini de veriyim :)

Muhallebi için:
750 ml.süt
1.5 fincan un
1.5 fincan şeker
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
Çeyrek paket margarin :)
Yatım paket vanilya
Bütün malzemeleri karıştırıp muhallebi piştikten sonra mikserde  çırptım.


 Kekin içine döküp kekin yarısınıda kalan nescafeyle ıslatıp üzerine kapattım. bu şekilde 2 saat buzlukta bekledikten keki istedğiniz bi servis tabağına devirebilkirsiniz.


 üzerine 1 paket krem şanti yapıp sürdükten sonra pişmaniyeleri yapıştırdım :))
         


 **pişmaniyesiz yapmak isteyenler çikolata sosu da dökebilir çünkü tarif öyleydi ama ben mutasyona uğrattım :))
                                                               AFİYET ŞEKER OLSUN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder